ÄLSKAR MIN IPHONE 4!!

Gud vad jag älskar min iPhone 4!!

Alla funktioner och apps som är oändligt många. Det jag älskar mest med den är att den har bra internet, spel och alla mina "underhållnings" appar, som FatBooth, BaldBooth, AgingBooth och iSwap Faces och massa fotoprogram m.m. Slut talat om innehållet, nu talar vi design! Designen år så underbart stilren och snygg så det knappt går att förklara.. snygga runda kanter och stilrena knappar som man vill sitta och trycka på hela dagen. Att köpa min iPhone är nog det bästa jag har gjort, ångrar ingenting.

Det dåliga med iPhone 4 är väl kvalitén och att den är så låst till Apples mjukvara. Fast det går att jailbreaka sin iPhone 4 fast det är ingenting jag skulle rekommendera eftersom den blir "laggig".


iPhone App   AgingBooth
AgingBooth


FatBooth

jag
En bild på mig från min iPhone för ca ett halvår sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0