KAN DET INTE BLI VÅR

Längtar verkligen till våren nu! jag är så trött på all snö och is.. En av anledningarna till varför jag längtar till våren är främst för att snön försvinner och det blir värmare, och då kan jag ställa fram mopeden och gå ut och rejsa lite. jag älskar fart och sådant som har med motorer att göra, speciellt den där känslan en solig sommardag när solen skiner och man bara åker i shorts och linne till stranden för att ta ett bad, sola lite och sedan låta solen torka en. Den varma känslan inombords som nästan gör så att man inte kan vara ute. Så härligt! fast det är ett tag kvar till sommaren, det är bara att hålla ut.

Moped
Min älskade moped!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag längtar också till våren :)

2011-02-06 @ 01:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0