ÄNTLIGEN HEMMA

hemma från skolan nu. Vilken jobbig dag med trista lektioner, fast måndag är min kortaste dag men endå jobbigast för att det är direkt eter helgen.

Just nu sitter jag och spelar lite på gitarren. Försöker utväckla mitt spelande, är typ fortfarande amatör, men inte så mycket. Jag har en tendens att varje gång jag börjar med en låt så tar den så lång tid att lära sig. Så då börjar jag på en ny, så blir det lika dant med den låten. Så jag sitter och kan delar av massa låtar med inte hela. Ungefär så är det, vilket är ganska trist..



Mina fina gitarrer!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har också en tendes till att aldrig riktigt lära mig hela låtar, så jag kan typ början på x antal låtar, men det funkar också!

2011-02-07 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0